تعمیرات اساسی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی طبق برنامه به پایان رسید
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش جمعه روابط عمومی شركت مجتمع گاز پارس جنوبی، 'مهدی علی ‌پورلیلی ' ، افزود: شرایط خاص پالایشگاه چهارم به گونه‌ای است كه آن را از دیگر پالایشگاه‌های مجتمع متمایز كرده است.

وی گفت: این پالایشگاه گاز شیرین تولید نمی‌كند اما به ‌طور همزمان خوراك تاسیسات آغاجاری، بیدبلند، فجرجم، پالایشگاه‌های اول، دوم و پنجم را تامین می‌ كند و بدیهی است انجام هر فعالیتی كه به نوعی بر خروجی‌های این پالایشگاه تاثیرگذار باشد، باید با دقت فراوان و با در نظر گرفتن تامین میزان خوراك دریافت‌كنندگان برنامه ‌ریزی شود.

وی اضافه كرد: این مهم با برنامه‌ریزی دقیق تعمیرات در زمینه‌های نیروی انسانی، ابزار و ماشین‌آلات، لوازم یدكی و نظارت مداوم بر اجرای تعمیرات، اهتمام تیم‌های تعمیراتی برای انجام فعالیت‌های تعمیراتی طبق برنامه، همكاری و هماهنگی كامل بین واحدهای تعمیرات و بهره‌برداری و بازرسی فنی محقق شد.

سرپرست تعمیرات پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی یادآورشد: در مدت زمان تعمیرات، روی 831 آیتم برنامه‌ریزی شده و 142 آیتم برنامه‌ریزی نشده كار تعمیراتی انجام گرفت.

وی اضافه كرد: دراین عملیات 46 هزار و 557 نفر ساعت كار تعمیرات روی پالایشگاه چهارم انجام شد كه شامل 25هزار و 343 نفر ساعت واحد مكانیك، واحد برق 17 هزار و 18 نفر ساعت و واحد ابزاردقیق چهار هزار و 196 نفر ساعت كار است.

علی پور لیلی از تعمیرات ابزاردقیق و مكانیكی فلر فازهای 6 و 8 و شیرهای HIPPS ورودی پالایشگاه به عنوان یكی از مهم‌ترین كارهای انجام شده در بازه تعمیرات اشاره كرد.

وی اضافه كرد: این كار شبانه‌ روزی در كمترین زمان ممكن و با هماهنگی بین واحدهای تعمیرات و بهره ‌برداری، بازرسی فنی و ایمنی و آتش نشانی انجام گرفت.

سرپرست تعمیرات پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: واحدهای تعمیراتی پالایشگاه چهارم در این مدت زمان علاوه بر انجام تعمیرات اساسی، تعمیرات واحدهای در سرویس را نیز طبق روند عادی انجام می‌دادند كه نیروی انسانی به‌كار گرفته شده در این حوزه در مدت زمان مذكور یكهزار و 192نفر ساعت بود. ك/1

632/539/ 640





:: برچسب‌ها: پاریس ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: